Een virtuele assistent voor jouw administratie, communicatie & marketing en social media

Virtuas is een netwerk van virtuele assistenten die ondernemers ondersteunen op vlak van administratie, communicatie & marketing en social media. Virtuas biedt ondersteuning waar jouw bedrijf het nodig heeft. Onze virtuele assistenten werken van thuis uit én op zelfstandige basis. Zo spaar je als bedrijf heel wat tijd en geld uit.

Benut je tijd efficiënt én effectief

Bespaar tijd

We werken tijd- en plaatsonafhankelijk. Zo werken we productiever en besparen we tijd, omdat we geen verplaatsingen moeten maken. Wij werken flexibel en hebben geen 9-to-5-mentaliteit.

Verhoog je omzet

We werken op zelfstandige basis, hierdoor bespaar je personeelskosten zoals vervoersvergoeding, ziekteverzekering, maaltijdcheques, … Bovendien werken we transparant en rekenen geen extra kosten aan.

Groei

We creëren rust, zodat je kan focussen op je ideeën, plannen en strategieën. We zijn professionals die actief meedenken om groei voor jouw bedrijf te bevorderen. We werken doelgericht en laten ons niet afleiden door irrelevante zaken.

Op afstand

Onze virtuele assistenten werken steeds van thuis uit. Zo spaar je onder andere vervoerskosten, materiaal en werkruimte uit. Door thuis te werken halen onze VA’s maximaal rendement uit hun tijd, bijvoorbeeld door ook buiten kantooruren te werken.

Onze virtuele assistenten helpen je graag met

shutterstock_659327395_LR

Administratie

Als ondernemer kom je vaak handen tekort en blijft er nog weinig tijd over om al je administratie te verwerken. Wij nemen voglende taken met veel plezier over:

  • Plannen en organiseren
  • Agendabeheer
  • Vertalen
  • Opmaak en beheer
  • Financiën
shutterstock_331854239_LR

Communicatie & marketing

Communicatie is enorm belangrijk. Heb je hier als ondernemer weinig tijd voor? Dan zijn wij er om jou te helpen! We ondersteunen je graag met:

  • Sales
  • Marketing
  • Copywriting
  • Klantenservice
shutterstock_367760624_LR

Sociale media

Social media is een jong marketing kanaal die altijd in beweging blijft. Wij volgen de trends op de voet, scholen ons bij en implementeren onze kennis in jouw bedrijf!

  • Up-to-date houden van social-media kanalen
  • Maken van Facebookposts
  • Maken van Instagram stories
  • Publiceren/inplannen van posts

SPECIAAL
VOOR JOU

VOORDELIG KENNISMAKINGSAANBOD.

Wij bieden jou een éénmalig kennismakingsaanbod van vier uur ondersteuning van een Virtueel Assistent aan tegen een verlaagd tarief van €25 excl. per uur i.p.v. het gemiddelde van €50 excl. per uur om een voorproefje te ervaren van de tijd die je terug wint. Investeer deze uren in familie, vrienden, jezelf, je business of iets anders wat voor jou belangrijk is!

Onze pakketten

Per uur

vanaf €35*, exclusief btw

Dit pakket is perfect voor ondernemers die nog geen inschatting kunnen maken van het aantal uur dat nodig is voor een bepaald project. Voor een vast bedrag per maand vanaf 35 euro per gewerkt uur krijg je professionele assistentie wanneer je dit nodig hebt.

*Project prijs in overleg

10 uur per maand

vanaf €325*, exclusief btw

Dit pakket is ideaal voor iedere ondernemer die maandelijks wel wat extra hulp kan gebruiken. Vanaf 10u per maand krijg je een korting van €25 per uur.

*Project prijs in overleg

Op maat

Prijs op aanvraag

Heb je een specifiek project of een concrete vraag? Contacteer ons voor de beste en meest voordelige oplossing.

Ben je geïnteresseerd om met een virtuele asssistent te werken? Dan nodigen we je graag uit voor een vrijblijvende testsessie. Om je te laten ontdekken hoe een samenwerking met een VA precies verloopt, bieden we je een sessie van 60 minuten aan tegen een verlaagd tarief.

Werken met Virtuas

Virtuas biedt virtuele ondersteuning op vlak van administratie, communicatie & marketing en social media. We werken voor start-ups, eenmanszaken en kmo’s. We kijken per bedrijf welke ondersteuning nodig is. Daarna wijzen we een virtuele assistent toe, afgestemd op de specifieke wensen en persoonlijke situatie. Jij kan je focussen op je core business of genieten van extra vrije tijd, terwijl jouw persoonlijke VA alles in orde brengt voor jou! Dankzij een VA creëer je meer rust in je agenda en heb je tijd voor het echte werk. Bovendien werken onze assistenten vanop afstand. Zo bespaar je vervoerskosten, werkruimte én materiaal.

42

jaar relevante ervaring.

168

ondernemers geholpen.

1200

dagen gewerkt in pyjama.

Tevreden klanten

Meer weten?

Wil jij als ondernemer meer tijd besteden aan je core business?
Wil je bepaalde zaken uitbesteden?
Wij zorgen voor een virtuele assistent die jou bijstaat!

Ik wil gebruik maken van het voordelige kennismakingsaanbodIk wil gebruik maken van een vrijblijvende testssessie